Zgodnie z przepisami znowelizowanej ustawy Prawa Telekomunikacyjnego, która weszła w życie 22 marca 2013 roku informujemy Państwa, że nasz serwis wykorzystuje pliki "cookies"  użyte w procesie składania zamówienia jedynie do sprawniejszego korzystania z naszego serwisu.

Mogą Państwo ograniczyć lub zablokować całkowicie instalowanie plików "cookies" przez odpowiednie ustawienie swojej przeglądarki internetowej.

Więcej informacji o plikach "cookies" w zakładce: Bezpieczeństwo.

Witaj. Jesteś Gościem. Zaloguj się lub załóż konto »


Opinie klientów o sklepie sportowo-medyczna.pl

Nasze przesyłki doręcza:
Przesyłki doręcza firma kurierska DPD
Przesyłki dostarcza Poczta PolskaPaczkomaty 24/7 - tanio i o każdej porze...

Współpracujemy z :

Bezpieczna Woda - 24ratownik.pl
Serwis dla trenerów i instruktorów piłki nożnej Portal dla trenerów piłki nożnej

Reklama:

Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej Poradnik metodyczny Koncepcja edukacji fizycznej

24,80 zł23,80 zł
♦Wydawnictwo: Impuls
♦Wysyłka: w 48 godzin
♦Dostępność: Produkt dostępny
♦Nr. katalogowy: 3196


Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej Poradnik metodyczny Koncepcja edukacji fizycznej

Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej Poradnik metodyczny Koncepcja edukacji fizycznej Zdrowie Sport Rekreacja

Kraków 2012, wydanie 2, format 230 x 160, objętość 198 str., oprawa miękka

Koncepcja edukacji fizycznej „Zdrowie, Sport, Rekreacja”, to programy nauczania wychowania fizycznego dla czterech etapów edukacyjnych. Jest to jedyny obecnie na rynku edukacyjnym spójny program kształcenia w zakresie wychowania fizycznego dla wszystkich etapów edukacji przygotowany w oparciu o nową podstawę programową wprowadzoną do realizacji 01 września 2009 r.
Książka „Zdrowie. Sport. Rekreacja. Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej” jest pierwszą częścią tej koncepcji. Zawiera ona program wychowania fizycznego dla klas I – III w oparciu o nową podstawę programową oraz przykłady podstawowych dokumentów pracy nauczyciela czyli:
-rozkłady materiału- szczegółowy plan pracy dla kolejnych klas;  
- standardy wymagań i zasady oceniania;
- przykładowe konspekty zajęć;
- materiały do diagnozy i ewaluacji

Prezentowany w poradniku materiał może być wzorem i inspiracją dla nauczycieli w tworzeniu własnych dokumentów dostosowanych do realiów życia konkretnej placówki oświatowej. Podane przykłady planowania pracy, ćwiczeń, zabaw, gier i osnów lekcyjnych powinny nie tylko pomóc w prowadzeniu zajęć wychowania fizycznego, ale zachęcić także do poszukiwania własnych, ciekawych rozwiązań.

Książka winna być pomocą w planowaniu i organizacji zajęć wychowania fizycznego zarówno dla nauczycieli nauczania początkowego jak i specjalistów z zakresu wychowania fizycznego realizujących zajęcia edukacji fizycznej  wydzielonych z edukacji wczesnoszkolnej.        

Spis Treści

ZAMIAST WSTĘPU

PROGRAM WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W RAMACH EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

ZAKRES TREŚCI WYCHOWANIA FIZYCZNEGO OKREŚLONY W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ PRZEDSZKOLI
Fragmenty związane z wychowaniem fizycznym

DIAGNOZA I PROGNOZA
Wstęp
Diagnoza stanu zdrowia i rozwoju fizycznego
Diagnoza sprawności fizycznej
Diagnoza rozwoju sprawności manualnej i procesów poznawczych
Diagnoza rozwoju emocjonalno-społecznego

ROCZNE PLANY PRACY W ZAKRESIE WYCHOWANIA

Wstęp
Szczegółowy roczny plan pracy nauczyciela nauczania zintegrowanego w zakresie wychowania fizycznego
w klasie I szkoły podstawowej na podstawie programu wychowania fizycznego Zdrowie • Sport • Rekreacja
Szczegółowy roczny plan pracy nauczyciela nauczania zintegrowanego w zakresie wychowania fizycznego
w klasie II szkoły podstawowej na podstawie programu wychowania fizycznego Zdrowie • Sport • Rekreacji
Szczegółowy roczny plan pracy nauczyciela nauczania zintegrowanego w zakresie wychowania fizycznego
w klasie III szkoły podstawowej na podstawie programu wychowania fizycznego Zdrowie • Sport • Rekreacji

METODY REALIZACJI ZADAŃ W WYCHOWANIU FIZYCZNYM

Trochę teorii
Trochę praktyki – charakterystyka wybranych metod realizacji zadań ruchowych
PLAN ZAJĘĆ WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
Trochę teorii
Trochę praktyki – konspekty zajęć wychowania fizycznego

PRZYKŁADOWE KONSPEKTY ZAJĘĆ ? KLASA I

PRZYKŁADOWE KONSPEKTY ZAJĘĆ KLASA II

OCENIANIE

Wstęp
Zasady oceniania

EWALUACJA ZAJĘĆ WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

KARTY EWALUACJI – PROPOZYCJE

WYKAZ WAŻNIEJSZYCH AKTÓW PRAWNYCH

OBOWIĄZKOWE DOKUMENTY WEWNĄTRZSZKOLNE

BIBLIOGRAFIA

Komentarze czytelników

Top