Zgodnie z przepisami znowelizowanej ustawy Prawa Telekomunikacyjnego, która weszła w życie 22 marca 2013 roku informujemy Państwa, że nasz serwis wykorzystuje pliki "cookies"  użyte w procesie składania zamówienia jedynie do sprawniejszego korzystania z naszego serwisu.

Mogą Państwo ograniczyć lub zablokować całkowicie instalowanie plików "cookies" przez odpowiednie ustawienie swojej przeglądarki internetowej.

Więcej informacji o plikach "cookies" w zakładce: Bezpieczeństwo.

Witaj. Jesteś Gościem. Zaloguj się lub załóż konto »


Opinie klientów o sklepie sportowo-medyczna.pl

Nasze przesyłki doręcza:
Przesyłki doręcza firma kurierska DPD
Przesyłki dostarcza Poczta PolskaPaczkomaty 24/7 - tanio i o każdej porze...

Współpracujemy z :

Bezpieczna Woda - 24ratownik.pl
Serwis dla trenerów i instruktorów piłki nożnej Portal dla trenerów piłki nożnej

Reklama:

Public relations w sporcie

61,50 zł
♦Wydawnictwo: SportWin
♦Dostępność: Brak w magazynie
♦Nr. katalogowy: 4021

♦Rok wydania: 2010
♦Wydanie: 1
♦Format: 170 x 240
♦Liczba stron: 327
♦Oprawa: miękka

Public relations w sporcie

Poznań 2010, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 327 str., oprawa miękka

Rosnące zainteresowanie sportem powoduje, że niezbędne staje się prowadzenie badań nad zachowaniem podmiotów, które z tą sferą społeczno-gospodarczą są związane. Z zadowoleniem można odnotować fakt, że przygotowane zostało opracowanie skupione na jednorodnej tematyce - działaniach public relations w sporcie.

Wysoko należy ocenić to, że poszczególne części pracy zostały przygotowane przez specjalistów, zajmujących się poszczególnymi narzędziami public relations, a przy tym związanych ze sferą sportu. Fakt, że autorzy przygotowali rozdziały według planu, dodatkowo podnosi wartość publikacji. Zaletą niniejszej publikacji są zawarte w niej praktyczne studia przypadku.

Mogę z pełnym przekonaniem polecić tę publikację osobom zajmującym się na co dzień sportem oraz budowaniem wizerunku sportu lub z jego wykorzystaniem. Prof. dr hab. Henryk Mruk (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)

Spis Treści

1. Marketing sportowy a PR
Stanisław Pogorzelski
2. Relacje z mediami w marketingu sportowym
dr Jacek Trębecki
3. Narzędzia komunikowania z mediami
Piotr Broniatowski
4. Relacje z mediami elektronicznymi
Paulina Popek
5. Personal PR, czyli kreowanie wizerunku sportowca
dr Anna Adamus-Matuszyńska
6. Zarządzanie informacją w sytuacji kryzysowej
dr Waldemar Rydzak
7. CSR w sporcie
Krzysztof Kropielnicki
8. Sport w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
Arkadiusz Żmudziński
9. Sport w kształtowaniu wizerunku miast
Piotr Matecki
10. Badanie efektów działań PR w sporcie
dr Dariusz Tworzydło
11. Internet public relations w sporcie
dr Monika Kaczmarek-Śliwińska

Materiały dodatkowe
12. CSR w niemieckich przedsiębiorstwach sportowych
Artur Grabowski
13. Imprezy jeździeckie w Polsce jako forma komunikacji w Public Relations
dr Szymon Tarant
14. Promocja żeglarstwa jako narzędzia promocyjnego Gdyni
Mikołaj Lipiński
15. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w klubie piłkarskim
Kinga Szkutnik
16. Biegi z historią w tle - wartość dodana imprez sportowych
Mariusz Kulikowski
17. Sportowa organizacja non-profit a komunikowanie wartości
Grażyna Rzepka

Komentarze czytelników

Top