Zgodnie z przepisami znowelizowanej ustawy Prawa Telekomunikacyjnego, która weszła w życie 22 marca 2013 roku informujemy Państwa, że nasz serwis wykorzystuje pliki "cookies"  użyte w procesie składania zamówienia jedynie do sprawniejszego korzystania z naszego serwisu.

Mogą Państwo ograniczyć lub zablokować całkowicie instalowanie plików "cookies" przez odpowiednie ustawienie swojej przeglądarki internetowej.

Więcej informacji o plikach "cookies" w zakładce: Bezpieczeństwo.

Witaj. Jesteś Gościem. Zaloguj się lub załóż konto »


Opinie klientów o sklepie sportowo-medyczna.pl

Nasze przesyłki doręcza:
Przesyłki doręcza firma kurierska DPD
Przesyłki dostarcza Poczta PolskaPaczkomaty 24/7 - tanio i o każdej porze...

Współpracujemy z :

Bezpieczna Woda - 24ratownik.pl
Serwis dla trenerów i instruktorów piłki nożnej Portal dla trenerów piłki nożnej

Reklama:

Marketing dla sportu

59,00 zł
♦Dostępność: Brak w magazynie
♦Nr. katalogowy: 1212

♦Redaktor: Piotr Matecki

Marketing dla sportu

Poznań 2006, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 294 str., oprawa miękka

„Marketing dla sportu” – to najnowsza publikacja poświęcona tematyce marketingu w sporcie, która ukazała się na rynku po IV Ogólnopolskiej Konferencji pt. „Dni Marketingu sportowego”. Odpowiada ona na pytanie, w jakich aspektach sport i biznes są do siebie podobne i w jakich obszarach następuje wyraźna integracja tych środowisk. Pokazuje także obszary w których te dwie dziedziny wyraźnie się na siebie nakładają i które powinny stanowić przedmiot dociekań i badań. Lektura  zawiera bardzo przydatne przykłady praktyczne i wskazówki metodyczne, które zwrócą uwagę wszystkich zainteresowanych i zajmujących się marketingiem w sporcie. Książka stanowi także element poszukiwań odpowiedzi na pytanie, jak wykorzystać marketing dla sportu? W jakich aspektach sport i biznes do siebie przenikają, gdzie potrzebne jest większe zrozumienie i pełniejsze poznanie?
Prezentujemy marketing sportowy zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, aby w sposób kompleksowy ukazać cechy szczególne tej dziedziny.

Ufamy, że niniejsze wydawnictwo będzie pomocne Państwu w poznaniu możliwości stwarzanych przez marketing sportowy.

Spis Treści

I. Wprowadzenie

Przedmowa
Prof. dr hab. Henryk Mruk

Tytułem wstępu
Krzysztof Kropielnicki, Piotr Matecki

Sport a pieniądze
Tomasz Redwan

Jak skutecznie dobierać i oceniać sponsoring?
Marcin Andrzejczyk

Marketing podstępny w sporcie na tle ewolucji marketingu
Dr Zbigniew Widera

II. Relacje między sportem a biznesem

Sukces sportowca a sukces przedsiębiorcy
Prof. dr hab. Henryk Mruk

Przywództwo w relacji sportowiec – trener
Adam Bekier

III. Produkt sportowy

Marketingowa koncepcja przedsięwzięcia sportowego
Prof. dr hab. Andrzej Szromnik

Impreza sportowa jako produkt w ujęciu marketingowym
Jan Chłapowski

IV. Identyfikacja zchowań kibica-konsumenta na rynku sportowym

Segmentacja rynku sportowego – istota i kryteria wyboru rynku docelowego
dr Zygmunt Waśkowski

Customer relationship management w zarządzaniu klubem sportowym
Jacek Hanarz

Zastosowanie metody Teamqual w ocenie jakości widowiska sportowego na przykładzie meczu koszykówki
Dr Sławomir Kowalski

Rozpoznanie preferencji kibiców sportowych na przykładzie badania „Kibice o Lechu Poznań”
Dr Mirosława Kaczmarek, Krzysztof Kropielnicki, Piotr Matecki

V. Public relations

Uwarunkowania i kierunki działań promocyjnych w sportach niszowych na przykładzie rugby siedmioosobowego (Rugby 7)
Stanisław Pogorzelski

Jak przygotować prostą, ale efektywną sportową kampanię PR
Filip Mecner

Wartość medialna sportowca
Konrad Pudło

VI. Marketing usług sportowo-rekreacyjnych

Indywidualizacja oferty fitness klubów
Dr inż. Agnieszka Widawska-Stanisz, Dr inż. Izabella Sowier-Kasprzyk

Strategia uprawniania w działalności usługowego przedsiębiorstwa sportowo-rekreacyjnego
Dr inż. Agnieszka Widawska-Stanisz

VII. Marketing sportowy w praktyce

Orange Ekstraklasa – case study
Piotr Gołos

Case studies programu Volvo Masters Amateur
Zofia Bugajna

Strategia rozwoju golfa zawodowego w Polsce
Marek W. Podstolski

Sport jako element budowania przewagi konkurencyjnej miast i regionów
Piotr Matecki, Jarosław Semrau

KKS Lech Poznań jako nowocześnie zarządzana marka
Olaf Jarzemski, Jagoda Wawrzyniak

VIII. Finansowe aspekty sportu

Struktura i zasady finansowania polskiej siatkówki
Artur Popko

Rola samorządu terytorialnego w finansowaniu kultury fizycznej na przykładzie Miasta Poznania
Dr Ewa Bąk

Europejskie kluby piłkarskie na rynkach kapitałowych
Sebastian Miroński

IX. Wokół sportu

Hipnoza w sporcie
Dr Andrzej Kaczorowski

Poziom wiedzy sportowej polskiego kibica w świetle wyników badań on-line
Paweł Grzybek, Artur Kotliński, Karol Marciniak

„Czarodzieje z Wembley”. Piłka nożna w Szkocji na tle rywalizacji szkocko-angielskiej
Roman Zaczkiewicz

Sport w zabytkach – rola i znaczenie usług sportowo-rekreacyjnych w ofercie polskich hoteli turystycznych
Wojciech Giergiel


Komentarze czytelników

Top