Zgodnie z przepisami znowelizowanej ustawy Prawa Telekomunikacyjnego, która weszła w życie 22 marca 2013 roku informujemy Państwa, że nasz serwis wykorzystuje pliki "cookies"  użyte w procesie składania zamówienia jedynie do sprawniejszego korzystania z naszego serwisu.

Mogą Państwo ograniczyć lub zablokować całkowicie instalowanie plików "cookies" przez odpowiednie ustawienie swojej przeglądarki internetowej.

Więcej informacji o plikach "cookies" w zakładce: Bezpieczeństwo.

Witaj. Jesteś Gościem. Zaloguj się lub załóż konto »


Opinie klientów o sklepie sportowo-medyczna.pl

Nasze przesyłki doręcza:
Przesyłki doręcza firma kurierska DPD
Przesyłki dostarcza Poczta PolskaPaczkomaty 24/7 - tanio i o każdej porze...

Współpracujemy z :

Bezpieczna Woda - 24ratownik.pl
Serwis dla trenerów i instruktorów piłki nożnej Portal dla trenerów piłki nożnej

Reklama:

Kreowanie marki w sporcie

59,00 zł
♦Dostępność: Brak w magazynie
♦Nr. katalogowy: 1210


Kreowanie marki w sporcie

Poznań 2008, wydanie 1., format 165 x 235, objętość 256 str., oprawa miękka

Książka poświęcona jest znaczeniu marki w sporcie i składa się z dwóch części: pierwszej, o charakterze przede wszystkim teoretycznym i drugiej, przedstawiającej m.in. aktualne studia przypadku związane z biznesem sportowym. Wśród poruszanych problemów odnaleźć można kwestie dotyczące rynku sportowego, pozycjonowania i wizerunku marki, a także zarządzania klubami sportowymi.

Nad wartością merytoryczną publikacji czuwali Prof. Dr hab. Henryk Mruk i Dr Marcin Chłodnicki z Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Wśród redaktorów znaleźli się również Dr Krzysztof Gołata, Dr Piotr Kwiatek, Dr Jacek Masiota, Dr Robert Śliwowski, Konrad Klecha, Krzysztof Kropielnicki oraz Piotr Matecki.

- Sport & Business Foundation od początku Dni Marketingu Sportowego wydaje publikacje książkowe dotyczące możliwości, jakie stwarza marketing sportowy w Polsce i zagranicą. Wierzymy, że "Kreowanie marki w sporcie" okaże się dla Czytelników kolejnym cennym kompendium wiedzy na temat aktualnych rozwiązań marketingowych w polskim sporcie – komentuje Krzysztof Kropielnicki, Wiceprezes Sport & Business Foundation.

Spis Treści

Przedmowa
Prof. dr hab. Henryk Mruk

I. Teoretyczne oraz praktyczne aspekty kreowania marki w sporcie

Rynek sportowy a marka
Krzysztof Kropielnicki

Pozycjonowanie marki w sporcie
prof. dr hab. Henryk Mruk

Kształtowanie wizerunku marki sportowej
dr Marcin Chłodnicki

Segmentacja i podział rynku medialnego a budowa marki sportowej
dr Krzysztof Gołata

Programy lojalnościowe a wartość marki klubu sportowego
dr Piotr Kwiatek, Piotr Matecki

Ochrona marki sportowej
dr Jacek Masiota, Konrad Klecha

Marki sportowe w obliczu globalizacji
dr Robert Śliwowski, Krzysztof Kropielnicki

II. Materiały dodatkowe

Kreowanie marki od a do z. Jak przyciągnąć kibiców i sponsorów?
Arkadiusz Żmudziński

Kreowanie marki sportowej w mediach
Michał Kober

Nowoczesna komunikacja z kibicem – podstawa budowy marki
Stanisław Pogorzelski

Ko-marketing sportowy jako sposób kreowania marki poprzez sport
Wojciech Franczak

Kreowanie marki obiektu sportowego
Wojciech Franczak

Działania promocyjne organizacji sportowych operujących w sektorze usług sportowo-rekreacyjnych. Case study: windsurfing
Bartłomiej Chełmecki, Monika Piątkowska

Marka jako podstawa sukcesu FC Bayern München AG
Artur Grabowski

„Nowy” Puchar Ekstraklasy – narzędzie promocji rozgrywek ligowych oraz klubów
Marcin Dzedzej

Komunikacja marketingowa podczas zawodów jeździeckich
dr Szymon Tarant

Kreowanie wizerunku sportowca jako członka związku zawodowego w sportach walki
Wojciech Giergiel

Wizerunek tenisa ziemnego kobiet na łamach Przeglądu Sportowego w latach 1999–2006
a kreowanie marki w sporcie
Grażyna Rzepka

Nowoczesne technologie IT. w organizacjach sportowych - przyszłość czy teraźniejszość?


Komentarze czytelników

Top