Zgodnie z przepisami znowelizowanej ustawy Prawa Telekomunikacyjnego, która weszła w życie 22 marca 2013 roku informujemy Państwa, że nasz serwis wykorzystuje pliki "cookies"  użyte w procesie składania zamówienia jedynie do sprawniejszego korzystania z naszego serwisu.

Mogą Państwo ograniczyć lub zablokować całkowicie instalowanie plików "cookies" przez odpowiednie ustawienie swojej przeglądarki internetowej.

Więcej informacji o plikach "cookies" w zakładce: Bezpieczeństwo.

Witaj. Jesteś Gościem. Zaloguj się lub załóż konto »


Opinie klientów o sklepie sportowo-medyczna.pl

Nasze przesyłki doręcza:
Przesyłki doręcza firma kurierska DPD
Przesyłki dostarcza Poczta PolskaPaczkomaty 24/7 - tanio i o każdej porze...

Współpracujemy z :

Bezpieczna Woda - 24ratownik.pl
Serwis dla trenerów i instruktorów piłki nożnej Portal dla trenerów piłki nożnej

Reklama:

Dieta dla aktywnych Paleo Dieta

28,70 zł
♦Wydawnictwo: Buk Rower
♦Wysyłka: w 48 godzin
♦Dostępność: Produkt dostępny
♦Nr. katalogowy: 3778


Dieta dla aktywnych Paleo Dieta

Zielonka 2014, wydanie 2, format 155 x 220, objętość 336 str., oprawa miękka

Dietetycy, fizjologowie sportu i lekarze są zgodni - zrównoważona dieta przy realizaji optymalnego planu treningowego jest podstawą maksymalizacji osiągnięć sportowych. Ale co to właściwie jest zrównoważona dieta? Co powinno być punktem wyjścia do konstruowania diety dla sportowca? Czy sposób odżywiania pomagający poprawiać wyniki w sporcie różni się czymś od tego, który powinniśmy stosować, aby zachować zdrowie i dobre samopoczucie?

Wielu sportowców nie zdaje sobie sprawy z tego, że istnieje dieta, dzięki której można poprawić wyniki w wielu dyscyplinach i nie jest to dieta wysokowęglowodanowa. Joe friel udowodnił, że Paleo Dieta doskonale sprawdza się zarówno w przypadku osób uprawiających jogging dla przyjemności, jak i najwybitniejszych olimpijczyków. Paleo Dieta to długoterminowa strategia obliczona na poprawę wyników i zdrowia.

Spis Treści

Wprowadzenie
Rozdział 1 Dietetyczna rewolucja

CZĘŚĆ I Jak być zdrowym i osiągnąć najlepsze wyniki
Rozdział 2 Etap I: Jedzenie przed treningiem
Rozdział 3 Etap II: Jedzenie w czasie treningu
Rozdział 4 Etapy III, IV, V: Jedzenie po treningu

CZĘŚĆ II Dietetyka dla początkujących: podstawowe założenia
Rozdział 5 Rola pożywienia jako paliwa w czasie treningu
Rozdział 6 Nie tylko jedzenie
Rozdział 7 Przetrenowanie a dieta

CZĘŚĆ III Jaskiniowe dziedzictwo
Rozdział 8 Jeść jak jaskiniowcy - dlaczego?
Rozdział 9 Paleodieta w XXI wieku
Rozdział 10 Paleolityczny sportowiec - mistrz wszechstronnego treningu

CZĘŚĆ IV Praktyczne zastosowanie
Rozdział 11 Plan treningu
Rozdział 12 Paleoprzepisy

O autorach
Bibliografia

Komentarze czytelników

Top